Jump to content
Witaj przyjacielu na CS-Tygrysek
Tu BD TABELA
Sign in to follow this  
(M)acieT

Komendy

Recommended Posts

Poniżej umieściłem najprzydatniejsze komendy konsoli do silnika Source – nadają się one do praktycznie każdej gry z użyciem tego silnika.

 

 

 

cl_showfps 1 – pokazywanie liczby fps

 

 

 

net_graph 3 – pokazywanie liczby fps i statystyk sieciowych

 

 

 

connect ip:port – klient zostaje połączony z podanym serwerem

 

 

 

Kody:

 

 

 

noclip – umożliwa latanie przez ściany

 

 

 

impulse 101 – daje wszystkie bronie

 

 

 

give weapon_xxx – daje podaną broń

 

 

 

give item_xxx daje podany przedmiot

 

 

 

god – nieśmiertelność

 

 

 

buddha – poziom życia nie spada poniżej 1hp

 

 

 

notarget – komputerowi przeciwnicy nie widzą gracza

 

 

 

npc_Create npc_xxx – zostaje utworzony nowy komputerowy przeciwnik lub sojusznik

 

 

 

find <część komendy> – przydaje się, gdy chcesz znaleźć komendę, której nie pamiętasz w całości

 

 

 

flush – czyści zawartość pamięci. Może rozwiązać problemy z wyświetlaniem grafiki.

 

 

 

rate 9999 – maksymalna ilość bajtów odbieranych od serwera przez gracza

 

 

 

cl_cmdrate 30 – liczba pakietów na sekundę wysyłanych od klienta na serwer

 

 

 

cl_updaterate 20 – liczba pakietów na sekundę wysyłanych do klienta

 

 

 

ai_disable (0) - komputerowi przeciwnicy przestają się poruszać

 

 

 

cl_phys_timescale – ragdolle (ciała postaci) latają w zwolnionym (ułamek cyfry), przyspieszonym

 

tempie

 

 

 

cl_righthand 1 – broń w prawej, lewej ręce

 

 

 

cl_downloadfilter all, none, nosounds – z serwera pobierane są wszystkie pliki, brak pobieranych

 

plików lub są pobierane wszystkie z wyjątkiem dźwięków

 

 

 

cl_drawhud 0 – brak pasku amunicji, życia itp.

 

 

 

cl_ragdoll_collide 0 – ustawia, czy ciała postaci mają na siebie oddziaływać. W niektórych przypadkach szybkość gry może drastycznie się zmniejszyć, a w grach na silniku Source 2007 występują błędy fizyczne

 

 

 

g_ragdoll_maxcount XX – maksymalna ilość ragdolli na mapie, przydaje się przy słabszych komputerach, by ograniczyć zużycie procesora

 

 

 

r_drawviewmodel 0 – broń gracza nie jest wyświetlana

 

 

 

mat_dxlevel 81 – wymusza na grze używanie konkretnej wersji DirectX. Przydatne przy wolnym działaniu gry lub problemach z wyświetlaniem efektów DX9.

 

 

 

kill - gracz popełnia samobójstwo

 

 

 

volume 1 – głośność gry

 

 

 

exit - wyłącza grę

 

 

 

screenshot jpeg nazwapliku 50 – zapisuje zrzut ekranu w rozszerzeniu jpeg, z podaną nazwą pliku w jakości 50%

 

 

 

thirdperson - widok zza pleców

 

 

 

firstperson – widok z oczu bohatera

 

 

 

record xxx - nagrywanie dema (replayu)

 

 

 

stop - koniec nagrywania dema

 

 

 

playdemo xxx – odtwarzanie dema o nazwie xxx
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×