Jump to content
Cs-Tygrysek.Com | Sieć Serwerów Gier MultiPlayer

Gra Nazwa Adres Monitoring Menu
[PL] CODMOD :: 45K 5.133.255.254:27015 HTLV Połącz
[PL] Only De_Dust2 5.133.255.254:27016 HTLV Połącz
[PL] Only Aim/Awp 5.133.255.254:27017 HTLV Połącz
[PL] CODMOD :: 401 5.133.255.254:27019 HTLV Połącz
[PL] JailBreak [SKLEP/RULETKA] 5.133.255.254:27018 HTLV Połącz
Teamspeak3 5.133.255.254:9987

VeXoN

Tygrys
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About VeXoN

  • Rank
    Tygrys

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  • Skąd:
    Krakowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. VeXoN

    Kupie

    Kupie styl na forum!! Max 40 zł sms gg 66613636 lub FORUM
  2. VeXoN

    Czy na dd2? nie sa boty?

    [poco rekru na boty?
  3. VeXoN

    Czy na dd2? nie sa boty?

    o huj slabiutko:)
  4. VeXoN

    Gohell.pl - Zaprasza

    Polecam nie hujostwo Wbijamy:)
  5. VeXoN

    Gohell.pl - Zaprasza

    WBIJAJCIE KOZACKI SERWER:)
  6. ej na dd2 boty sa?
  7. Kolego nie kłam mi Robiłes Paczke i Zepsułeś Wiec? Polecam nie korzystać,ale jak chcecie mi zepsuł serwer znam Typa mam gg
  8. Chcecie Discorda Wiem macie TeamSpeak ALe Discord/TeamSpeka nie Zaszkodi? jak Chcecie Taka Propozycja Panowie
  9. VeXoN

    Moderator Vexon

    Imię:Wiktor Wiek:17 lat Czy miałeś już kiedykolwiek Moderatora?:Posiadałęm praktycznie na 3 sieciach,ale Zrezygnowałem nie miałem czasu ale tera mam a Fajna Całkiem siec i pisze/:) Dlaczego masz zostać Moderatorem?:Bardzo Lubię,Pomagać Pilnować Pożądku i Robić Ciekawe Tematy.. Nie lubię jak Wątek siedzi pusty 2 tyg a ja Przepacze Co chciałbyś robić jako Moderator?:Chcoałbym Zmienić Minimalnie FOrum za Zgodo Pana WŁasiciciela ,Administratora Uprawnionego>),Dodał bym ikone "Globalny Moderator" robiłem już to pare Razy DOdał bym dział W Którym by się pisało Propozycje ale nie normalne Tylko Do Moderatora np: Dodanie ikony czy cos Takiego oczywiście Bym Robił To za Zgodą Własciciela/i Od kiedy jesteś z nami?:Nie bede Kłamał na serwerzy z 1 tyd 2/ a forum od dzis:_),Lubie to Sieć,Miła admosfera Oświadczasz znajomość regulaminu forum i shoutbox'a (KONIECZNE):Oczywiśćie Zgadzam sie Z nim:), Przetyczałem Ile czasu dziennie poświęcasz forum?:2-3GOdziny ,jak bedzie czeba to Więcej...) Czy wiesz co należy do działaś Moderatora?:Oczywiście Coś od siebie:NAzywam Sie Wiktor,Mieszkam w Krakowie;w Dużym mieście duzo sie dzieje.Znam Zasady Pisowni ,Posługuje sie komputerem od 9 lat,Znam Systemy,Szybko pisze.Lubie cs 1.6 Bardzo lubie pomagać jak tylko moge,Ale oczywiście Zadarmo.,Lubie jesć Hamburgery jak Każdy Prawie Bez obrazy Panowie i DZiewczyny,Kobiety Myśle ze to na tyle Dajcie Szanse FOrum sie zmieni Bardzo Fajne Jest Ale małe zmianki
  10. VeXoN

    Fastgame.pl

    SPoko Grafika nalezy mo sie Nagroda
×